جشن های اتریش
نوشته شده توسط : آرتا

در این پست میخواهیم در مورد جشن های اتریش صحبت کنیم تا شما قبل از خرید تور اتریش با این کشور بیشتر آشنا شوید.

وینال

جشنواره بین المللی فیلم بین المللی ویناله (از سال ۱۹۶۰) هر ساله در ماه اکتبر برگزار می شود. جشنواره فستیوال فیلم های سینمایی اتریش را شامل می شود، از جمله Gartenbaukino، Planetarium Urania Sternwarte، Metro-Kino، Filmmuseum و Stadtkino. مستند، فیلم های کوتاه و سینمای تجربی از جمله ژانر هایی است که دیده می شود و جشنواره شامل رویدادها، مانند گفتگو با مدیران و جشن های ویژه است.

 

وینر فستوچن

این فستیوال شش هفته ای که در دهه ۱۹۵۰ در اتریش بنا شد، در این مراسم از همه افتخارات فرهنگی که در اتریش در تالار شهر برگزار می شود، قدردانی به عمل می آید. این جشنواره در ابتدا با هدف تغییر شکل تصویر شهر پس از جنگ جهانی دوم و تشویق مردم برای متحد شدن از طریق فرهنگ ایجاد شد، همانطور که وب سایت Wiener Festwochen می گوید: ” هدف از این جشن درک هنر به عنوان یک فرآیند است که باعث ایجاد همبستگی های جدید میشود ، است.

 

جشنواره اپرای Möbisch

اپورتا یک نسخه سبکتر از اپرا است، در هر دو موضوع و سبک موسیقی است ، در اتریش برای این جشنواره ارزش خاصی قائلند. یکی از برجسته ترین عناصر این جشنواره، فضای خیره کننده دریاچه Neusiedl است، که منطقه زیبا و طبیعی در اتریش است. جشنواره توسط سازماندهندگان اتریشی به عنوان یک “لذت فرهنگی بی حد و حصر” تلقی میشود که شرکت کنندگان را به یک دنیای جادویی پر از ملودی از اپورت و موزیکال،و به دور از نگرانی های زندگی روزمره، جذب می کند.

 

نمایشگاه بین المللی هنر

این جشنواره سالانه در پاییز در اتریش برگزار می شود، مهمترین رویداد هنری اتریش است که هنرمندان را از سراسر جهان در اتریش جمع می کند. بسیاری از چهره های مختلف دنیای هنر در موزه لئوپولد از مجموعه های هنری کلاسیک، تا هنرمندان معاصر برای لذت بردن از این جشن فرهنگی، گرد هم می آیند.

 

ImPulsTanz

ImPulsTanz  این جشنواره در اتریش به عنوان یکی از مهمترین جشنواره های رقص معاصراست . هزاران رقصنده، و معلم  رقص از سراسر جهان دراتریش به منظور بررسی ایده های جدید و نوآورانه در جهان رقص و عملکرد هنری گرد هم می آیند.

 

جشنواره Bregenz

جشنواره Bregenz هنرمندان و بازدیدکنندگان بین المللی را به بزرگترین دریاچه، که انتخابی بی نظیر و محیطی شگفت انگیز در اتریش، برای نمایش آثار باستانی عمده و کنسرت های کلاسیک، جذب می کند.

تور اتریش همراه آرتا تور





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: